Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Na 42 dagen sta ik dan op de rotsen van Finisterre ..................... 27 nov. '16 Fisterra, Spanje 15
En dan op een goede maar regenachtige dag............ 21 nov. '16 Santiago de Compostela, Spanje 26
Als alles goed blijft gaan is het vanaf morgen nog 3 dagen naar ......... 17 nov. '16 Palas De Rei, Spanje 16
En dan gaat het opeens snel! Minder dan 150 km voor Santiago.......... 15 nov. '16 Triacastela, Spanje 16
En vandaag kwamen we dus langs Cruz de Ferro op de Camino........ 10 nov. '16 Ferro, Spanje 3
Waarom ben ik in Vredesnaam aan een Voettocht van een dikke 1000 km begonnen??? 9 nov. '16 Villar De Mazarife, Spanje 17
En dan zijn we opeens al weer aan de 4de week begonnen............ 6 nov. '16 León, Spanje 20
En dan zijn we opeens zomaar in Castrojeriz aangeland....... 1 nov. '16 Castrojeriz, Spanje 13
En dan zijn we zowaar al weer 2 weken aan de wandel! 29 okt. '16 Atapuerca, Spanje 26
Geen tijd voor een uitgebreid verhaal...... 28 okt. '16 Santo Domingo de la Calzada, Spanje 7
Gisteren tot mijn grote schrik een ............ 26 okt. '16 Logroño, Spanje 13
En dan was er opeens dat moment .................. 23 okt. '16 Estella, Spanje 15
Het was me het dagje weer wel! 21 okt. '16 Monreal, Spanje 17
Inmiddels al weer diep in Spanje, via Aragon in Navarra aangeland op weg naar Rioja. 20 okt. '16 Sangüesa, Spanje 22
C'est Partit! Gisteren na 2 dagen acclimatiseren en een beetje uitrusten dan toch echt begonnen! 16 okt. '16 Gabas, Frankrijk 16
Theo's Camino van Pau via de Col du Somport naar Santiago de Compostella 10 okt. '16 42
Welkom op mijn reisblog! 10 okt. '16 4