Het was me het dagje weer wel!

21 oktober 2016 - Monreal, Spanje

Vanmorgen had ik me over laten halen om met een zeer ervaren  Caminogroepje een kleine omweg van ca 2 kilometer te maken omdat we dan door een echt heel mooie kloof zouden komen en het was ook echt heel mooi en zeer de moeite waard! Alleen het resultaat was wel dat we vandaag 35 km gelopen hebben ipv 28 km en dan gaat op het laatst alles weer zeer doen! Inmiddels weer aangekomen en gedoucht en een iets luxere locatie omdat de alergue hier in Monreal dicht is. Een keertje iets luxer is nu al een welkome afwisseling! We hebben weer een fantastisch mooie dag weer gehad en het had opeens ook wel iets surrealistisch om zo met 4 mensen die je nauwelijks kent zo door het landschap te trekken. Opeens liepen we langs een heerlijk terrasje om een uurtje of 12 en ds tijd voor koffie dacht ik. Helemaal fout! Het was nu echt tijd voor bier! Dankzij mijn stoomcursus Spaans is het me toch gelukt om koffie te bestellen. En met wie loop ikdan? Met een echte Spaanse Caminotijger die al 23 Caminos gelopen heeft en die zijn. Rouw heeft moeten. Sloven dat dit toch echt de laatste is, een 60 jarige accountant uit Mallorca en een 73 jarige en nog steeds praktiserende psycholoog uit Zuid-Afrika. Verder rapen we af en toe wat walnoten om op te eren en vandaag ook voor het eerst heerlijke blauwedruiven! We gaan zo eten ( en waarschijnlijk ook drinken) en ik wil ook nog graag wat foto's delen maar ik heb geen idee waar jullie verzadigingspunt ligt? Hoor graag wat gewenst is? Ik zal beginnen met een selectie in een logische volgorde en de eerste is van mijn onverwachte afscheidscomite van de 3 voor mij op dit moment belangrijkste mensen in mijn leven!

Prettig Weekend!

Theo de Wandelaar

1. Martin en Ciska:
    Ha Theo de Wandelaar:))

Nog geen foto te zien hoor!!!
    Morgen spierpijn? Paracetamol helpt tegen alles:))
    Alcohol trouwens ook:)

Fijne avond!!
  2. Han:
    21 oktober 2016
    Ik wacht met smart op een foto
  3. Robert Cappetti:
    Goed bezig Theo.
    Wij lopen hier in Canada ook veel maar niet die afstanden die jij loopt.
  4. Madeleine:
    21 oktober 2016
    Erg benieuwd naar de foto's Theo.
    Mooie ervaring. Groetjesss
  5. Harry Aaldering:
    21 oktober 2016
    Fijn om je verhaal te lezen.
    Ja, ik wil graag de foto's ook zien.
  6. Marga:
    21 oktober 2016
    Fijn Theo om weer iets van je te lezen en zeker over deze mooie ontmoeting vandaag. (Goed dat je je hebt laten overhalen.) Hoop dat de spierpijn morgen meevalt.
    Benieuwd naar je foto's!
  7. Mariska Haak:
    21 oktober 2016
    Wat een geweldig vrolijk verhaal Theo!
    Daar word ik helemaal blij van!
    Genieten Theo!
    Wat zou Aly trots op je zijn
  8. Margriet Groenenboom:
    21 oktober 2016
    Foto's en je reisverslagen blijven sturen!
    Sterkte morgen, misschien loop je wel soepeler!
  9. Annelies:
    22 oktober 2016
    Geniet van je mooie verhalen en ja graag meer foto's
    Goed begin deze xxx
  10. Carla:
    22 oktober 2016
    Mooi verhaal weer, Theo. Leuk!
    En 'ons verzadigingspunt'? Hoef/moet je je volgens mij niet mee bezighouden: schrijf wat JIJ wilt schrijven en deel de foto's die JIJ leuk/mooi/fijn/belangrijk vindt om te delen. Punt. Het is JOUW Camino. Toch?
    x
  11. Jaap O:
    22 oktober 2016
    Koffietijd: we hebben een maat die roept dan altijd: als de R in het uur zit is het tijd voor bier! en meestal is iedereen het daar mee eens.
  12. Joop:
    22 oktober 2016
    Je bent op dreef Theo, zowel met het wandelen als met je blog. Foto's maken het af, dus ga zo door.
  13. Elly:
    22 oktober 2016
    Wat een mooie verhalen Theo ! Gaaf en heel verfrissend denk ik, om - al lopende - van die bijzondere nieuwe contacten op te doen! Geniet ervan ! liefs x
  14. Evelyn:
    23 oktober 2016
    Hi bro,
    Gisteren op H'dam geweest en met m'n Samsungsel de foto's aan tante Lien kunnen laten zien. Graag zo veel mogelijk foto's en verhalen. Dan blijven we er een beetje bij! Wij zijn fier op u !!! Dapper doordoen.
    Hasta luego, Evert
  15. Wim:
    23 oktober 2016
    Hoi Theo.
    Natuurlijk willen wij meer van die mooie foto's zien, en zo te lezen gaat het je goed af al zal het inderdaad wel een keer tegenvallen het aantal km dat je loopt op een dag, en ja wat de alcohol betreft theo na 12:00 uur is het altijd welkom toch.
    Keep on going Theo..
  16. Marja:
    30 oktober 2016
    Natuurlijk horen diepe klofen ook bij de tocht; alleen bij het lezen al bekruipt me een soort angst. Het levert wel heel veel mooie plaatjes op en dat doet ook weer iets met jezelf.
  17. Antonio:
    30 oktober 2016
    Hola Theo, buen amigo en el Camino.
    Desde mi regreso no hay ningún día en el que no venga a mi cabeza algún buen recuerdo. Que grato fué compartir estos días tan entrañables contigo, Hans, Juan Manuel y otros. Ya os echo de menos.
    El camino es paz, naturaleza, intimidad, fraternidad, historia, etc. Sin duda volveré, no sé cuando, pero volveré. Y cuando vuelva espero encontrar personas como tú, amigo Theo.
    Buen camino !!