Theo's Camino van Pau via de Col du Somport naar Santiago de Compostella

10 oktober 2016

Woensdag 12 oktober is de grote dag en vertrek ik vanaf Schiphol naar Toulouse waar mijn goede vriend Peter Kerkhoff me van het vliegveld haalt. De volgende dag zal hij me (hopelijk) in de buurt van Pau op de GR 653 zetten en dan begint een lange lange voetreis van zo'n 1000 km. Heb echt nog geen idee hoe ik dat ga doen, maar ik begin er maar gewoon aan........... Iedere grote reis begint tenslotte met een Eerste Stap!

Even een stukje route info voor jouw beleving van mijn tocht.

Ik begin dus ergens in de buurt van Auch of Pau of misschien nog wel iets verder want ik wil op het einde geen dagen tekort komen en ook perse doorlopen naar Cap Finisterrre (het "einde van de wereld") Het eerste stuk loop ik een hele rustige en wat minder genomen route over de Col Somport en Jaca die mij heel erg aanspreekt en vanaf Puenta la Reine de meest gebruikte route Frances.  Misschien wat onlogisch maar mijn gevoel zegtme dat ik deze route moet gaan lopen, dus dan doe ik dat ook.

1. Toos en Jan:
    10 oktober 2016
    We gaan je avonturen volgen en wensen je veel succes!
  2. Marga:
    10 oktober 2016
    Wat een moedig besluit en wat een avontuur...
    Ik ga je zeker volgen. Heel veel succes Theo.
  3. Mariska Haak:
    Stap voor stap Theo
  4. Elske:
    Dapper Theo!
    Het zit 'm vaak niet in het doel,
    Maar in de weg ernaar toe.
  5. Frans:
    11 oktober 2016
    Theo, je hebt je doel gesteld, ga beleven en genieten.
  6. Jeannette:
    11 oktober 2016
    Een heel waardevolle reis gewenst, lieve Theo!
  7. Hubrien:
    11 oktober 2016
    Mooi hoor, heb het goed...!
  8. Lies von Meyenfeldt:
    11 oktober 2016
    Leuk Theo dat je ons voor een stukje meeneemt op jou reis door de Campina, ik vind het heel krachtig van je dat jezelf in dit avontuur plaatst. Wens jou een goede reis met rijke ervaringen Ik kijk uit naar je verhalen
  9. Dick en Joke:
    11 oktober 2016
    Heel veel succes lieve Theo met deze bijzondere tocht
  10. Marina:
    Theo,

Een hele goede inspirerende reis gewenst. Dat het je mag brengen wat je misschien nu nog niet weet of hebt gewenst.

Knuffel
    Marina
  11. Thomas:
    11 oktober 2016
    Théetje, een mooie tocht heb jij in het vooruitzicht en je middelste zoon is super trots op je (andere 2 vast ook)! Tot vanavond bij het eten!
  12. Harry vd Nouweland:
    11 oktober 2016
    Hoi Theo, heel veel succes met de tocht ..... en ik ben benieuwd wie je allemaal tegenkomt. Laat het ook een spirituele tocht zijn.
  13. Wim:
    11 oktober 2016
    Hoi Theo , wat een mooi maar vooral moedig vooruitzicht zeg , heel veel succes en geniet van de mooie momenten die er zeker zullen komen.
  14. Joop:
    Hi Theo,
    Net als de anderen zal ik je volgen en regelmatig aan je denken.
    Succes met deze moedige en mooie tocht !
  15. Jaap:
    11 oktober 2016
    Nou succes broer... en vergeet je wandel schoenen niet !
  16. Jeannette:
    11 oktober 2016
    Het gaat vooral om warme kleding, geloof Ik ......;)
  17. Martin en Ciska:
    11 oktober 2016
    Ha Theo, we wensen jou een mooie reis toe.
    We blijven graag op de hoogte.
    We hopen dat je fijne mensen treft op je voettocht.
  18. Paul en Melanie:
    Ha Theo,

Heel veel succes toegewenst met het ondernemen van deze memorabele tocht. We gaan je volgen. Hou je taai!
  19. Myrene:
    11 oktober 2016
    Heel veel succes en beleving.
    x Myrene
  20. Joke prince:
    11 oktober 2016
    Wel Fantastisch Theo en fijn om zo nu en dan wat te vernemen Goede Reis!!
  21. Roy:
    11 oktober 2016
    Mooi dat je dit gaat doen Theo! Ik wens je een mooie reis elke stap, van buiten & binnen, life is a journey not a destination.
  22. Johan robbe:
    11 oktober 2016
    Theo, ik ben trots op je. Ik zal de voortgang van je reis volgen via deze weblog.
    Doe je best en goeie reis
  23. Cees:
    11 oktober 2016
    Succes theo en geniet er van!
  24. Arthur & Daphne:
    Hey Theo,
    Wij wensen je alle rust, sterkte en bovenal een goede reis, want die is zeker zo belangrijk als je bestemming!
    Liefs van Daphne en Arthur
  25. Bert:
    Theo,
    Wij hopen dat deze reis je brengt wat je ervan verwacht. Of juist dat wat je nooit zou kunnen bedenken.
    Lieve groeten en goede reis !!
  26. Ingrid:
    11 oktober 2016
    goede reis, mooie ontmoetingen.
    denk je op de eenzame momenten aan dit clubje volgers?
  27. Theo Groenenboom:
    Zekers!
  28. Carla:
    Lieve Theo,
    Alle goeds op je reis, vergezichten, mooie mensen, stilte en gesprek, verrassingen, jijzelf.
    Dat je rugzak niet te zwaar mag zijn, je voeten zonder blaren, de regenhoes overbodig, en dat de Jacobsschelp je de hele reis mag vergezellen. Of eigenlijk: dat je alles kunt verwelkomen wat je tegenkomt.
    Ik volg je!
  29. Francien:
    12 oktober 2016
    Lieve theo ik wens je een hele mooie bizondere tijd toe en ik ga je zeker volgen.
  30. Annegien:
    Lieve Theo,
    May the road rise to meet you
    Goede reis!
  31. Gerrit en Safida:
    12 oktober 2016
    Theo het ga je goed, we gaan je volgen. Hajde idi.

Gerrit en Safida
  32. M.H.M. (Rien) Evers:
    Theo,

veel wandel plezier gewenst. En neem op tijd rust.
  33. Denise:
    12 oktober 2016
    Veel succes, ik ga je blog met belangstelling volgen.
    Wij waren op vakantie in de omgeving van Puenta de La Reina, en hebben de rustige route die jij gaat lopen op verschillende punten gezien. Erg mooi.
  34. Paul:
    Goed Gewoon Gaan
  35. Annelies:
    Lieve Theo
    Het ga je goed, ben zo benieuwd hoe je terugkomt
    Veel plezier erbij en geen tegenslag
    Courage !!!!!
    XXX Annelies
    Nb steek je een kaarsje voor me op ?
  36. Maya:
    13 oktober 2016
    Eindelijk Theo. Lopen denken dromen herinneren vooruitkijken. Er lopen veel vrienden met je mee!
    X Maya
  37. Marjan:
    Theo,

Ook ik wens je zoveel succes toe, natuurlijk plezier en verder alles wat je hoopt te vinden en tegen gaat komen. We zullen je volgen en natuurlijk tijdens het ons lopen vaak over je hebben. Hou je taai Theo en komt met een goed gevoel terug.
  38. Tom jumelet:
    Theo,

Diepe buiging. En veel succes.

Tom
  39. Jac en Miek:
    14 oktober 2016
    Wij reizen met jou mee.
    Heel bijzonder. Goede moed.... hou het heel en blijf gezond .....
  40. Anita Kuppens:
    15 oktober 2016
    Succes Theo!
  41. Jan Volder:
    21 oktober 2016
    Geweldig Theo, ben jaloers op je! Een heel goede reus gewenst in ALLE opzichten.
  42. Marja:
    30 oktober 2016
    Theo, jouw kracht zit in je gevoel.