Geen tijd voor een uitgebreid verhaal......

28 oktober 2016 - Santo Domingo de la Calzada, Spanje

Iedereen werd om 8 uur de straat opgebonjourd oftewel opgebuuenasdiasd. Ik wasecht nog even tothet wat lichter wordt achter een heerlijke café solo en maak van de gelegenheid ( de WiFi in dit café dus) om alvast wat foto's met jullie te delen. Het waren wel 2 wat aparte dagen, echt weer even wennen om weer alleen te lopen maar het is ook prima. De Riojastreek ligt inmiddels al weer achter me.  Ik vertrek zo uit Santo Domingo de la Calzade en heb mezelf over een paar dagen een hele of een halve vrije dag beloofd in Burgos.

Adios!

Theo de Walker ( Johnny klinkt toch beter geloof ik)

1. Joop:
    28 oktober 2016
    Geniet van je vrije tijd in Burgos
  2. Margriet Groenenboom:
    28 oktober 2016
    Hoe gaat het met je blaar, geen last meer?
    Het lopen gaat nu natuurlijk een stuk beter, met een vrije dag in het vooruitzicht!
  3. Annelies:
    28 oktober 2016
    Behalve een prachtige tocht heb je toch ook fantastisch weer !!
    Heerlijk zon vrije dag op zo n mooie plek Theo the Walker from the Green Tree klinkt toch prachtig xxx
  4. Wim:
    28 oktober 2016
    Ja het zal wel weer even wennen zijn om alleen te lopen , maar je doet het fantastisch hoor theo en heel mooi dat we met je mee kunnen kijken via de foto's, en natuurlijk moet je jezelf af en toe kietelen en een vrije dag nemen hoort het toch ook bij , Theo het gaat je goed we volgen je .
  5. Danny Verbeek:
    Beste Theo,
    Leuk om op deze manier met je "mee te reizen".
    Geniet van de mooie ervaringen!
    Hou je taai en tot over een tijdje.
  6. Toos en Jan:
    Lieve Theo,

Iedere keer weer genieten we van je verhalen! Heel bijzonder om de reis met je mee te maken, je komt vast wel weer leuke en aardige wandelaars tegen, geniet van je vrije dag in Burgos.
  7. Annegien:
    28 oktober 2016
    Spartaans, zo vroeg op, maar ook wel lekker. Mooie foto's, mooi om te zien wat jij ziet. Blaar onder controle?